תיקון נזקי ברד ברכב

תוכן עניינים

מהי השיטה המומלצת לתיקון נזקי ברד ברכב?

מדי שנה יש בישראל כמה אירועים של ברד, ולעיתים ברד כבד היורד בגושים גדולים למדי מהשמיים. אמנם, במרבית המקרים הברד אינו מזיק למעטפת הרכב הקשיחה העשויה מפח, אולם לעיתים בעת ברד כבד מופיעים עיקומים ושקעים קטנים במעטפת, הפוגמים במראה הנאה שלו ובסופו של דבר גם יכולים להוריד מערכו בעת מכירה. במקרים אלו יש לבצע תיקון נזקי ברד ברכב והשאלה היא כמובן איזו שיטה היא הטובה ביותר. למעשה, מבין השיטות הקיימות ישנה אחת הנחשבת למומלצת והטובה ביותר, הן מפני שביכולתה לתקן את הנזקים באופן מושלם והן מכיוון שהיא זולה ומהירה יותר משיטות אחרות. לשיטה זו קוראים תיקון PDR – תיקון פחחות ללא צבע.

בשורות הבאות נביא את כל הפרטים שצריך לדעת על תיקון נזקי ברד בכלל, ועל שיטת PDR בפרט. לפני כן, נציין כי במוסך המיישרים מתמחים מזה שנים בתיקונים אלו, ברמת מקצוענות שאין דומה לה, ותוך שימוש במיטב הכלים, המכשור והציוד בענף. מדובר בתיקונים המצריכים לא רק ניסיון רב ומיומנות אלא גם טאץ' אומנותי ואהבה רבה לאסתטיקה ולרכבים, ואלו בדיוק האיכויות שתמצאו אצלנו.

יתרה מכך, מחלקת הפחחות שלנו עובדת בתיאום מלא עם מחלקת הפינוק, ובהחלט מומלץ להמשיך אליה אחרי תיקון נזקי הברד. במחלקה מבינים היטב כי פינוק למכונית אינו בגדר מותרות בלבד, אלא הדרך הטובה ביותר לשמירה על ערך הרכב בשוק, על חזותו הנאה ועל החוויה שלכם כבעליו. אם כבר הגעתם אלינו לצורך תיקון נזקי ברד, אנו מניחים שחזות הרכב חשובה לכם מבחינת ניקיון ואסתטיקה, המעידים לא מעט על בעליו.

לכן, על מנת לשדרג את התיקונים שביצענו, על הצבע והברק של רכבכם, במחלקת הפינוק שלנו יציע לנו תהליך דיטיילינג יסודי ומעמיק, עם התאמה לצרכים שלכם, למצב הרכב ודהיית צבעו, וכמובן גם לשיקולי התקציב שלכם. מלבד הדיטיילינג אנו מציעים גם את הציפויים המתקדמים ביותר בשוק, השומרים על התוצאות מושלמות לטווח ארוך. כך למשל, אנו מציעים ציפויי ננו המספקים הגנה ארוכת טווח מפני שרף עצים, קרני השמש, לשלשת ציפורים ועוד, הנותן מראה מלא ברק לתקופה ממושכת. כמו כן, למעוניינים אנו מציעים ציפוי PPF שהינו מדבקה שקופה דקיקה המעניקה הגנה מפני שריטות, ושומרת על ברק הרכב ועל צבעו למשך שנים. במילים אחרות, עם יותר מ- 45 שנים של ידע וניסיון, אנו יודעים להציע את כל השירותים הקוסמטיים לרכבים, ועושים את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

פחחות לרכב - מוסך המיישרים

מה תהליך תיקון נזקי ברד ברכב?

באתר שלנו תוכלו לקרוא מאמרים המפרטים על שיטת פי.די.אר עבור נזקי ברד ברכב ועבור מעיכות קלות יחסית, אשר מקורן בנקרי ונדליזם, תאונות קלות וכדומה – ואינן מערבות קילופים, שריטות ופגיעה של הצבע. כלומר, ללא צורך בצביעה. נזקי ברד ברכב כמעט תמיד עומדים בהגדרה זו.

אם כן, התהליך מתחיל עם פנייה שלכם אל המוסך. יש להדגיש כי לא כל המוסכים העוסקים בפחחות מבצעים את שיטת PDR וגם בין אלו המציעים אותה ישנם הבדלים במידת המקצועיות והניסיון, ובנושא זה נעסוק בהמשך. בהנחה שבחרתם את המוסך שלנו, עליכם להתקשר אלינו וסביר להניח שנבקש מכם לשלוח לנו תמונות של הפגיעות שיצר הברד ברכב. כן, סביר להניח שלא תצטרכו להגיע אלינו רק בשביל לקבל את הצעת המחיר. באותה הזדמנות גם נשאל אתכם לגבי היקף הפגיעה, למשל האם מדובר רק בפגיעה או שתיים בודדות באזור ספציפי, או שמא הנזקים מתבטאים באופן נרחב על השלדה – שכן הדבר ישפיע על הצעת המחיר שניתן לכם.

לאחר מכן, בהנחה שבחרתם להמשיך, נקבע מועד שנוח לכם בשעות הפעילות שלנו שבו תגיעו אל מוסך המיישרים. כעת אנשי המקצוע שלנו יתחילו לעבוד על הרכב עם כלים ייעודיים. מדובר במקצוענים בעלי מיומנות גבוהה המבצעים את מלאכתם בתשומת לב רבה, באופן מדויק ומושלם, וגם במהירות. התהליך עצמו אינו אורך זמן רב ומשתנה בהתאם להיקף והתפשטות נזקי הברד על פני הרכב שלכם. עם סיום התהליך תקבלו את רכבכם כאשר הפח שלו במצב מושלם – ללא זכר לעיקומים שהותיר הברד.

פחחות לרכב - מוסך המיישרים

כמה זמן לוקח לתקן רכב שניזוק מברד?

התשובה לשאלה שבכותרת משתנה בהתאם למידת התפשטות נזקי הברד. יחד עם זאת, מה שניתן לומר בבטחה הוא כי תיקון נזקי ברד ברכב הינו מהיר בהרבה מתיקוני פחחות אחרים, מורכבים יותר. כך למשל, במידה ומדובר בתיקון של פגיעה או שתיים בודדות, סביר להניח שבתוך כעשרים דקות עד חצי שעה כבר תוכלו לצאת מהמוסך בדרך הביתה. יחד עם זאת, אם מדובר בשורה ארוכה של פגיעות לאורך ולרוחב אזורי המעטפת השונים, התהליך יכול להמשך גם יום עבודה שלם.

מדוע מומלץ לתקן נזקי ברד במוסך מקצועי

שיטת PDR רווחת בעולם הרכב הבינלאומי מזה כשלושה עשורים, והיא נפוצה מאוד בעולם. יחד עם זאת, בישראל לא כולם שולטים בשיטה זו המערבת שימוש בכלי מתקדמים. ויותר חשוב, גם מי שמחזיק את הכלים הייעודיים אינו מפגין את אותה הרמה של מקצוענות. מדובר למעשה בסוג של אומנות שבה בעל המקצוע "משחק" אם המעטפת לכאן ולשם עד לקבלת התוצאה המושלמת, כזו שהעין בכלל לא יכולה להבחין בה. על מנת להגיע לתוצאות כאלו יש להיות בעל ניסיון רב בתיקוני PDR בנסיבות שונות של נזקים, כולל נזקי ברד, ולהיות בעל ידיים מצוינות וחוש אסתטי מפותח ומדויק.

מעבר לכך, במוסכים שאינם מקצועיים לא בטוח שיציעו לכם תיקון נזקי ברד ברכב בשיטת PDR אלא ייעזרו בשיטות יותר ממושכות, פחות איכותיות, יותר יקרות, פחות עמידות, והתוצאות בהתאם. וכאמור, יש לזכור שלאחר סיום התיקון מומלץ להעביר את הרכב תהליך דיטיילינג מקיף ואף ליישם ציפויים שישמרו על הצבע והברק לאורך זמן. ביצוע הניקיונות ויישום הציפויים במוסך רציני ומקצועי יבטיח תוצאות מושלמות ומרשימות, המתבטאות בחזות מרהיבה של הרכב ממש כאילו יצא מתנור הצבע של היצרנית, ובשמירה על מראהו הטוב לטווח ארוך.

פחחות לרכב - מוסך המיישרים

מה העלויות של תיקון נזקי ברד ברכב?

קודם כל, בואו נבין מה הבעיה של נזקי ברד ברכב. נזקים אלו אינם פוגמים בשום צורה ואופן בתפקודו המכאני של הרכב ולא תרגישו אותם בשום דרך בנהיגה או בנסיעה. מדובר אך ורק בפגמים אסתטיים והם אפילו קלים יחסית, שרוב האנשים לא יתנו עליהם את דעתם. אז מתי העניין הופך לחשוב? ראשית, עבור כל בן אדם שאוהב את הרכב שלו ומקנה חשיבות גם לחזותו החיצונית, יש משמעות גדולה לעיקומים הקלים שנראים על המעטפת. שנית, כאשר עומדים למכור את הרכב ומציגים אותו בפני קונה פוטנציאלי, הבדיקה מקרוב אכן תגלה את העיקומים הללו שיהוו פתח להורדת המחיר, ואף יובילו חלק מהאנשים לוותר על הקנייה ולהמשיך לבחון רכבים אחרים.

אם כן, יש משמעות אסתטית וכלכלית לנזקי ברד לרכב, ולכן שווה ומשתלם לתקן אותם.

לרוב נזקי ברד מכוסים בפוליסת ביטוח המקיף של הרכב – לכן אתם מוזמנים אלינו לבדיקת הרכב והמלצה מקצועית וכמובן שניתן לכם שירות דרך חברת הביטוח אם תבחרו בדרך זו.

באופן כללי העלויות עצמן אינן גבוהות ובוודאי נמוכות יחסית לשיטות פחחות אחרות. המחיר של שיטת PDR נקבע לפי חומרת הפגיעה ולהיקף העבודות הנדרש. כך, בפגיעה אחת העלות יכולה להסתכם בכמה מאות שקלים, ובכמה פגיעות העלות יכולה להגיע לאלף ₪ ויותר. כאמור, לאחר התיקון תציע לכם מחלקת הפינוק שלנו מספר אפשרויות לניקוי ויצירת ציפויי הגנה, כאשר לכל סוג של ציפוי יש עלויות משלו, וניתן לבצע שילובים שונים בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.

זמינים לכל
שאלה בווצאפ

חייגו
אלינו

זימון תור
מהיר אונליין

תוכן עניינים

השאר פרטים

עקבו אחרינו

דברו איתנו

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

דילוג לתוכן