הבטיחות שלך חשובה לנו

כולנו מנסים להימנע מכך ככל האפשר אבל שלא נדע כל אחד מאתנו חשוף למקרי תאונה בכביש. במצב הרגיש הזה כל מה שאתם רוצים הוא לפנות למוסך מוסמך שיטפל ברכב שלכם במהירות וביעילות שאתם תוכלו להשאיר את המקרה מאחוריכם ולהמשיך ביומיום.

רוב האנשים בעלי ידע מועט, אם בכלל, ברכבים. במצב כזה בעלי מוסכים עלולים לנצל את חוסר הידע ולחייב אתכם בסכום גדול בהרבה מהנדרש. לכן עליכם לבחור במוסך אמין ומקצועי, נטול אינטרסים חיצוניים, הממוקד במתן השירות הטוב והמקצועי ביותר עבורכם.

מוסך 'המיישרים' מציעי לכם שירות בליווי צמוד – מהרגע בו הרכב נכנס למוסך ועד שאתם מקבלים אותו בחזרה מוכן ומתוקן. ליווי זה כולל גם את הגשת החשבון וקבלת התשלום מחברת הביטוח, לרבות הפיצוי המגיע לכם עבור ירידת ערך הרכב. אנו נטפל ברכבך במסירות מלאה ונדאג שבתוך זמן קצר יחזור למצבו התקין.
כל הנשאר לכם הוא להמתין עד לסיום תיקונו של הרכב שלכם.
בנוסף, וכחלק מהשירות שלנו, תקבלו רכב חלופי שבו תוכלו להשתמש בצורה חופשית עד השלמת הטיפול ברכבכם.

פוליש לרכב - מוסך המיישרים

חשוב לזכור

לעיתים סוכן חברת הביטוח יציע לכם לפנות למוסך מסוים שבו ההשתתפות העצמית שלכם נמוכה, פרט מושך מאוד אך למרות זאת- הוזלת ההשתתפות העצמית שלכם לעיתים מעידה על תיקון בעל איכות ירודה היכול לפגוע בכם הן מבחינת הבטיחות (שימוש בחומרים זולים וחלקי חילוף לא מותאמים) והן מבחינת ערך הרכב- ביום שבו תרצו למכור אותו הערך שלו ירד משמעותית בגלל איכות התיקון הנמוכה.

בחירת מוסך מקצועי, אמין ואדיב היא בחירה משמעותית וחשובה מאוד במיוחד לאחר שהרכב שלכם עבר תאונה. הפקדת הרכב במוסך עליו אפשר לסמוך הוא תעודת איכות לכך שתקבלו את הרכב שלכם בחזרה בצורה הטובה ביותר

זמינים לכל שאלה בווצאפ

חייגו אלינו

זימון תור מהיר אונליין

השאר פרטים

עקבו אחרינו

דברו איתנו

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

דילוג לתוכן